Infonet d.o.o. jedan je od rijetkih sistem integratora u Bosni i Hercegovini koji pažljivo odabire proizvode za integraciju stavljajući na prvo mjesto odnos cijene, kvaliteta i mogućnosti same opreme ili rješenja.
Na tržištu Bosne i Hercegovine prisutni smo od 1998.godine i u tom periodu razvili smo specifične proizvode koji su usmjereni prije svega na zadovoljavanje potreba korisnika i na siguran, stabilan i efikasan rad.
Fokusirajući se na izradu poslovnog informacionog sistema koji je po mnogo čemu jedinstven na tržištu, sticali smo specifična znanja u integralnoj primjeni informacionih tehnologija u oblastima proizvodnje, državne uprave, trgovine i usluga.
Danas sarađujemo sa najboljim svjetskim firmama kako bi ponudili našim klijentima najbolje i najefikasnije proizvode. Preko 200 klijenata koji trenutno koriste naše usluge i proizvode najbolja su potvrda uspješnosti i ispravnosti naše poslovne filozofije
POLITIKA KVALITETA SA CILJEVIMA KVALITETA
Sa politikom kvaliteta, koja je sastavni dio strateške politike Društva, postavili smo sebi načela i moto koji obezbjeđuju opstanak i napredak Društva. Naš moto je:
"Kvalitetom do zadovoljstva kupaca"
Osnovna načela naše politike su :
- osigurati zadovoljstva kupaca i dobavljača, u cilju stvaranja partnerskih odnosa i sklapanja dugoročnih ugovora,
- biti tehnički i kvalitativni lider u oblasti savjetovanja, razvoja, implementacije i održavanja informacionih tehnologija u regiji,
- biti prepoznatljiv po kvalitetu sa prihvatljivom cijenom i pravovrijemenim prisustvom na tržištu,
- zadovoljiti vlasnike i uposlenike kroz razne oblike motivacija,
- poslovati sa dobitkom,
- ostvariti razvoj preduzeća bez narušavanja socijalne sigurnosti uposlenika,
- motivisati svakog uposlenika za čuvanje ugleda firme i van radnog vremena,
- unaprijediti unutrašnju organizaciju i informiranost,
- poštivati standarde struke i zakonske propise.
Ciljevi koji proizlaze iz politike Društva su :
- raditi bez grešaka
- osigurati zadovoljstva kupaca bez primjedbi, u utvrđenim rokovima, po povoljnim cijenama a da pri tome bude konkurentan i prepoznatljiv na tržištu,
- razvoj novih procesa, tehnologija, organizacije i načina rada
- dostizanje planiranih ciljeve kvaliteta i rezultata poslovanja
- definiranje odgovornosti svakog uposlenika za obavljene aktivnosti,
- osigurati kvalitetan performance management za sve segmente poslovanja,
- osposobljavati, motivirati i poticati zaposlene za kvalitetniji rad i kontinuirana poboljšanja
- periodično pregledati, analizirati i kada je potrebno, redefinirati politiku i ciljeve kvaliteta u svrhu stalnog poboljšanja kvaliteta
Vođenje Društva u smislu :
- provođenja politike i ciljeva kvaliteta
- osiguranje potrebnih resursa za upravljanje sistemom kvaliteta,
- izgradnje mehanizama za preventivnu identifikaciju i djelovanje na greške kao i blagovremeno otklanjanje istih u slučaju njihovih pojava,
- poduzimanja odgovarajućih mjera na bazi rezultata mjerenja procesa i internih audita.